1000 defa sÖyledim sana oYnama aklından geçenlerle die..
Yok sen illaki... ...bak, sonunda allak bullak ettin harfleri.. Hepsiyle oynadın, oynadın ve firlattın. şu avuçlarında kalanlara bak.. hala tüm gücünle eğip bükmen uğraşman falan... Boşa yazıyorum, gittikçe daha tehlikeli oluyor bu hallerin.. Cok diye birsey yok. yetismiyor harfler..anlatamıyorum deliricem... sürekli 1 entry..işe yaramayacak.. bi'dakka.. Ama bu yılın son rakamini degistirirken HATIRLAMIŞTIM birden.. Hersey cok guzel, düzenli uyumlu yanii ahenkle dans ediyordu etrafımda.. Harfler ışıldayarak kayiyor, birbiri ardina patlıyor, takip edemiyordum birbirinden afili cümleleri.. Cikis sadece bir parmak hareketi.. Sonra BOOM. Bastan baslamali.. Bu sefer basaracagim, sagdan sola yukardan asagiya nereden zor gelirse oradan baslamaliyim.. Sadece harflerden olusan bu durum, beynin yavşaksı oyunlari.. Defalarca silip yeniden ortaya cikartmak, tek basimiza oynamak.. Hepsi gecti bebegim.. Sadece bi oyundu bu, hic acimadi aslinda canin..
Bunlar hep laf. Bu oda bu camlar ve duvarlar ve disindaki her sey sadece avucundaki harfler.. Boz ve tekrar oyna.. İstersen bu sefer asagidan yukariya merdivenleri kullanma, asansor calisiyor.. Hadi in asagiya.. İn ve nefes al bogulmadan once. . . 

Yorumlar